آرتين جونآرتين جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
آشنايي مامان وباباآشنايي مامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرتين عشق مامان و باباش

پسر مامان راه ميره

1394/3/10 7:26
نویسنده : مامان مریم
853 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزدلم سلام

گل پسرم اين روزا خيلي سرم شلوغه آخه ماماني توي اداره رئيس شده خندونکخندونک راست ميگم بخدا خجالت خودمم انتظارشو به اين زودي نداشتم ولي خب ديگه شد و من همشو از پا قدم تو توي زندگيمون ميبينم چون از وقتي قدم به زندگي من و بابايي گذاشتي كلي اتفاق خوب برامون رخ داده .خلاصه پست جديد و كار جديد مثلما وقت بيشتري ازم ميگيره واسه همين خيلي كم نت ميام .

الهي قربونت بشم الان دوهفته اي ميشه كه راه ميري و هر روز بهتر از ديروزبوسبوسبوس تصميم دارم برات جشن قدم بگيرم اميدوارم اين آخر هفته بتونم آرام

عسلم دو روز مجبور شدم برم ماموريت تهران و تو گل پسرم توي اين دو روز خيلي با مامان جوني و باباجوني و بابايي همكاري كردي فقط بعد از ظهر روز دوم خيلي بيقراري منو كرده بودي واسه همين تو رو هم آوردن فرودگاه . وااااي كه چقد دلم برات تنگ شده بود دوشب انگار هزار شب برام گذشت ( به كسي نگي ها هر شب از دلتنگيت گريه كردم گریه) وقتي ديدمت و تو بغل گرفتمت انقدر بوست كردم كه مات مونده بودي از كارم و مرتب بهم نگاه ميكردي ميخنديدي . واي فداي عطر تنت بشم ماماني چقد تو خوبي چقد ؟؟؟؟؟

عزيزدلم تو اين دوروزي كه نبودم دوتا دندوناي نيش بالات نوك زده بود و الان شما چهارتا دندون داري كه البته اينجانب طعمشون رو چشيدم خندونک و اگه جلوتو نگيرم مدام ميخواي صورتمو دندون بگيري ترسو

تقريبا هر روز ميبريمت پارك . پارك رو خيلي دوست داري فقط وقتي سوار تاب يا الاكلنگ ميشي ديگه پايين نمياي و آخرش با گريه ختم ميشه . خب چكار كنيم مامان پارك واسه همه است نميشه كه فقط شما بازي كني دلخور

الهي قربونت بشم وقتي از سركار ميام خونه سريع مياي موبايلمو از كيف درمياري و ميبري كنار شارژر كه مثلا شارژش كني و اگه كسي به وسايل من دست بزنه سريع عكس العمل نشون ميدي و ميگي مامان .

خيلي قشنگ راه ميري آخه چقد تو شيريني ماماني . خيلي خيلي خيلي دوستت دارم .عاشششششششششششششششششششششقتم بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

شيطون بلاي مامان درحال بهم ريختن كمد ميز توالتچشمک

نقشه خواني براي كمك به باباييقوی

پسر نقشه خوان من

اينم كيك مامان پز واسه روز پدر محبت اون گلها رو هم باباي مهربونت واسه من خريده (فداش بشم الهيخجالت)

آپلود عکس

عسل مامان خودش نيمرو ميخوره بوس

اينجا دسته يكي از قاشق چوبي ها رو شكستي و به خودت افتخار ميكنيخندونک

در حال ارتكاب جرم قه قهه

آپلود عکس

فداي خنده هاتم

پارك دوست داري عزيزم

خانواده خوشبخت مامحبتمحبتمحبت

آپلود عکس

پسندها (6)

نظرات (4)

پریسا
17 خرداد 94 13:44
خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه ان شا الله به ما هم سر بزنید
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزيزم خدا گل دختر شما رو هم حفظ كنه
مامان نفیسه
18 خرداد 94 8:33
مامان مریم
25 آذر 94 13:31
الهی چه پسر نازدونه ای/ انشاالله خدا براتون حفظش کنه/
مــــامــــانی
8 دی 94 18:23
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن