آرتين جونآرتين جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
آشنايي مامان وباباآشنايي مامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرتين عشق مامان و باباش

سیسمونی 4

1392/12/3 10:17
نویسنده : مامان مریم
2,296 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان و بابا

اینم عکسای اتاقت :

حلقه نمدی اسمت که تهمینه جون زحمتشو کشیده و خیلی خوشکله

کمدت و تابلوهای نمدی خوشکلت:

اینم یه تابلو نمدی که آرزو جونم واست درست کرده و منو کلی سورپرایز کرد باهاش:

راستی لوستر اتاقت حاصل یه همکاری سه نفره است . هیولاهای خوشحال رو خاله تهمینه درست کرده و بقیه اشو من و بابایی با هم و با کلی عشق درست کردیم . راستش وقتی سفارشای نمدیت رسید دستم خیلی سر ذوق اومدم واسه همین خودمم سفارش پارچه نمدی دادم و قصد دارم واسه پشه بند بالای تختت خودم تکه دوزی کنم .

عسلم امیدوارم تو هم از اتاقت خوشت بیاد ... خیلی دوست دارم

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامانیش
23 مهر 93 13:30
من عاشق دیدن سیسمونی ام
مامان نفیسه
2 اردیبهشت 94 11:15
آخی چه حیف که همه عکساش پریده کاش دوباره آپلود میکردین راستی من شما رو لینک کردم خوشحال میشم شما هم افتخار دین ما رو لینک کنید
مامان مریم
پاسخ
سلام و ممنون كه گفتين چون نميدونستم عكسا پريده . دوباره ميزارمشون