آرتين جونآرتين جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
آشنايي مامان وباباآشنايي مامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرتين عشق مامان و باباش

سیسمونی 1

1392/10/1 20:52
نویسنده : مامان مریم
456 بازدید
اشتراک گذاری
تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

 عزيز مامان اين روزا خيلي شيطون شدي ها ! صبح زود كه گرسنه اته هي ميزني تو دل ماماني تصاویر زیبا سازی وبلاگ  www.web-abzar.ir تا وقتي كه پاشم و يه ليوان شيرعسل بخورم . بعد ديگه آروم ميشي ...ماچ  قربونت برم فكر كنم تو هم مثل ماماني شكمو بشي نیشخند

عكس لباسايي كه من و بابايي تا حالا واست خريديم رو اينجا ميذارم . باورت ميشه بعضي هاشو 4سال پيش و بعضي هاشو 2 سال پيش واست خريديم ؟؟؟ البته بيشترشونو ماه پيش از استانبول واست خريديم .

يادت كه هست سه تايي رفتيم سفر لبخند بابايي و من و تو (كه توي شكمم هستي)

آخ كه چقد دلم ميخواد زودتر توي اين لباسا ببينمت عزيزم .

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.web-abzar.ir


 تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.20Tools.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آیهان
1 دی 92 14:09
عزیزممممممممممم مبارکت باشه آرتین خان انشالله صحیح وسالم به دنیا بیای و لباساتو بپوشی
مامان مریم
پاسخ
ممنون مامان آيهان جان
مژگان
2 دی 92 19:06
خاله فدات شه با این لباسات .گلم سالم شاداب بیای دنیا.منتظرتم عزیزم
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله جووووووووووووووووونم خاله دردونه من
مژگان
4 دی 92 19:34
عزیز خاله.از مامانت عاقل تری گلم
خاله آرزو
7 دی 92 12:00
آرتين عزيزم اميدوارم زودتر عيد بشه و مامان و بابات عيدي امسالشون كه يه پسر كاكل زريه رو از خدا بگيرن راستي گلم تبريك ميگم بهت برا داشتن مامان به اين با ذوقي
مامان مریم
پاسخ
مرسي خاله آرزو ايشالا شما هم زود يه ني ني بياري كه همبازي من بشه
سرایش(باران)
11 دی 92 14:04
سلااام مامان مریم جونی وبلاگ آرتین گل مبارک باشه واستون درخواست دوستی فرستادیم تو قسمت مدیریت نی نی گپ میتونی پیداش کنی از خدا میخوام بهترینهارو براتون رقم بزنه
مامان مریم
پاسخ
سلام سرایش جونم ممنون که به وبلاگ آرتین سر زدی بالاخره تشویقات نتیجه داد و منم وبلاگ درست کردم. منم واسه تو و دخترت گلت بهترینها رو آرزو میکنم.
مژده
10 اسفند 92 10:56
جانم الهی قربونت برم با اون لباسای قشنگت عزیزم،دست مامان و بابا درد نکنه ایشالا همیشه شاد باشید.بوووووس
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله مژده . منم بووووووووووووووووووووووووس