آرتين جونآرتين جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
آشنايي مامان وباباآشنايي مامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرتين عشق مامان و باباش

پسر گلم خوش اومدي

1392/9/27 14:10
نویسنده : مامان مریم
290 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.web-abzar.ir

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.web-abzar.ir

سلام آرتين گلم

نميدوني من و بابايي چقدر از اينكه خداي مهربون تو رو به ما هديه داده خوشحاليم .

تو ثمره ي عشق ما هستي عزيزم.

الان 5ماه ونيمه كه توي وجود من هستي و ديشب يه اتفاق خيلي خوب افتاد .

وقتي داشتم از روي دلم نوازشت ميكردم و باهات حرف ميزدم يهو يه ضربه محكم زدي طوري كه تونستم ببينم ... انقدر ذوق زده شدم ماماني... بعدش ديگه من با انگشتم يه ضربه آروم ميزدم روي دلم و تو هم جواب ميدادي .. كلي با هم بازي كرديم ..قربون پسر باهوشم بشم

بس كه هيجان زده بودم سريع زنگ زدم به بابايي و گزارش دادم .. بابايي هم كلي ذوق كرد ولي حيف كه عسلويه هست و نتونست اين لحظه شيرين رو ببينه.

براي ديدن و بغل كردنت لحظه شماري ميكنم . ممنون که به زندگی ما اومدی .

خيلي دوستت دارم       

تصاویر زیبا سازی وبلاگ www.web-abzar.ir

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

تهمینه
3 دی 92 10:56
سلااااااااااااااام خاله خوش اومدی به وبلاگستان چیگده لباسای گوگولی داریییییییییی
مامان مریم
پاسخ
سلام خاله تهمينه جون مرسيييييييييييي خاله لباسام كه چيزي نيست كاراي نمدي خاله تهمينه جونم كه برسه دستم اونا ديدن دارن