آرتين جونآرتين جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
آشنايي مامان وباباآشنايي مامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرتين عشق مامان و باباش

استراحت در خانه

1392/12/5 16:47
نویسنده : مامان مریم
455 بازدید
اشتراک گذاری

http://girlygifs.com/wp-content/uploads/2011/04/daisies2.gif

دردونه ی مامانی سلام

دیروز دوباره با هم رفتیم دکتر و من بازم صدای اون قلب کوچولوت رو که تند تند میزنه شنیدم . خانم دکتر مهربون وقتی فهمید مامانی این روزا همش کمر درد داره و خیلی هم وزن اضافه نکرده ، واسم استراحت نوشت و گفت این ماه آخرو باید خونه بمونم و خوب تغذیه و استراحت کنم تا پسر گلم هم خوب رشد کنه .

خب امروز رو با هم رفتیم سرکار تا مامانی کارهاشو تحویل همکاراش و البته دایی مجید بده و از اونا خداحافظی کنه . خیلی خوبه که دایی مجیدت باهام همکاره اینطوری خیالم از کار خیلی راحته .

تا ظهر اداره بودیم و بعدشم رفتیم خونه یکی از همکارای مامان که اونم 2ماه پیش صاحب یه پسر بانمک شده بود و بعدشم که رفتیم خونه آقاجون و ناهارو اونجا خوردیم .

چون از فردا دیگه سرکار نمیریم می تونم چیزایی که می خواستم خودم واست درست کنم رو شروع کنم . میدونم تو هم خوشحالی که دیگه سرکار نمیریم چون وقتی همش تو حالت نشسته هستم بهت فشار میاد .

قربونت برم الهی ... ممنون که توی 8 ماه گذشته سرکار رفتن مامانی رو تحمل کردی ... بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستم .

دوستت دارم آرتینم

http://girlygifs.com/wp-content/uploads/2011/04/flower-trio.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله آرزو
12 اسفند 92 7:36
اي آرتين ناقلا اميدوارم با مامان مريم تو خونه بهتون خيلي خوش بگذره،جاي مامان مريمت تو اداره پيش ما خيلي خاليه،انشالاه هر جا هستين شاد و سلامت باشين.
مامان مریم
پاسخ
خاله آرزو ما هم دلمون براتون تنگ میشه
مامان آیهان
27 اسفند 92 13:51
قربونش برم چه اتاق نازی داره