آرتين جونآرتين جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
آشنايي مامان وباباآشنايي مامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرتين عشق مامان و باباش

37 هفتگیت مبارک

1392/12/26 21:56
نویسنده : مامان مریم
474 بازدید
اشتراک گذاری

شازده کوچولوی مامان سلام

الهی قربونت بشم امروز 37 هفته است که با من هستی و چه همراه خوبی برام بودی و هستی. پسر گلم ممنون که انقدر خوب بودی و توی این مدت اصلا مامانی رو اذیت نکردی . واقعا لطف خدای مهربون شامل حالم بود که دوران بارداری خیلی خوبی داشتم و ایشالا هفته دیگه آرتین گلم میاد توی بغلم.

دیروز که رفتیم پیش خانم دکتر گفت سه شنبه 5 فروردین برم بیمارستان تا پسر گلمو از توی دلم در بیاره و بذاره توی بغلم ... خیلی خیلی خوشحالم و برای دیدنت لحظه شماری میکنم .

عزیزم این چند وقت که توی خونه بودم واست اینا رو درست کردم :

این حیوانات انگشتی که قراره بعدا من و تو وبابایی کلی باهاشون بازی کنیم :

اینم عکس دسته جمعیشون:

 این پیکسل ها  رو هم درست کردم و روی پشه بند بالای تختت که بابایی درستش کرده، دوختم.

 این دوتا جغد خوشحال رو هم درست کردم و روی پتوت که خیلی ساده بود دوختم .

 

اینم یه آویز واسه کلاه های خوشکلت

 ایشالا این 8 روز باقیمونده تا تولدت هم بخیر و خوشی بگذره و صحیح و سالم بدنیا بیای . من و بابایی عاشقتیم عسلم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیهان
27 اسفند 92 13:47
در غروب آخرین سه شنبه سال برای گردگیری افکارمان آتشی بیافروزیم کینه ها را بسوزانیم زردی خاطرات بد را به آتش و سرخی عشق را از آتش بگیریم آتش نفرت را در وجودمان خاموش کنیم. 4شنبه سوری مبارک
مامان مریم
پاسخ
زرتشت گفت: بدی را در آتش بسوزانید تا نیکی از آن نمایان شود. (چهارشنبه سوری بر شما مبارک )
مامان آیهان
27 اسفند 92 13:48
عزیزم امیدوارم سال جدید سال خوبی وااستون باشسه همراه با آرتین عزیز که به سلامتی به دنیا بیاد. ولی خودمونیم ها عیدی خوبی از خدا گرفتید. انشالله که صحیح وسالم به دنیا بیاد
مامان مریم
پاسخ
ممنون مامان آیهان جون از این همه لطف و محبتت. ایشالا این سال جدید برای شما و خانواده گلت پر از سلامتی و برکت باشه .
مامان آیهان
27 اسفند 92 13:50
مامانی تخت و کمد نی نی خیلی قشنگن دستت دردنکنه از این همه سلیقه ای که به خرج دادی
سحر(مامان پارسا)
2 فروردین 93 19:34
عزیزم قدم نو رسیده پیشاپیش مبارک باشه خیلی کارهایی که درست کردی با سلیقه وتمیزه امیدوارم موفق باشی وبه راحتی زایمان بکنی
مامان مریم
پاسخ
ممنون سحر جون .لطف داری عزیزم . ایشالا سال خوبی پیش رو داشته باشی