آرتين جونآرتين جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
آشنايي مامان وباباآشنايي مامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرتين عشق مامان و باباش

سال نو مبارک

1393/1/1 9:36
نویسنده : مامان مریم
432 بازدید
اشتراک گذاری

blogسلام پسر بهاری من  ...  عیدت مبارک عسلم

امروز اولین روز از سال 1393 هست . امسال سال اسب هست و بعضی از افراد مشهور متولد سال اسب عبارتند از: روزولت ، نیوتن ، لویی پاستور ، ژرژ براك و شاه ادوارد هشتم .

قربون پسر تیزهوشم بشم که 4 روز دیگه به این دنیا تشریف فرما میشه و ایشالا یه انسان مفید برای این دنیا خواهد بود.

عزیزدلم امسال بابایی موقع تحویل سال سرکار بود چون میخواست مرخصیشو واسه وقتی تو بدنیا میای استفاده کنه واسه همین ما خونه بابابزرگت بودیم . ایشالا بابایی 2روز دیگه میاد پیشمون و وقتی بدنیا بیای عید واقعی ما شروع میشه .

هر چقدر به تولدت نزدیکتر میشیم واسه دیدنت بی تاب تر میشم . دلم می خواد زودتر صورت ماهتو ببینم ، بوت کنم و ببوسمت .

راستی من امسال واسه گل پسرم هم سبزه عید کاشتم که مثل خودت کوچولو و نازه . حالا وقتی بابایی اومد از سفره هفت سین و سبزه ها عکس میگیرم و اینجا میزارم .

الهی دورت بگردم الان که دارم این مطالب رو مینویسم تو هم مدام توی دلم تکون میخوری ، میدونم جات دیگه خیلی تنگ شده ولی این 4 روزم تحمل کن عزیزم  .

خیلی دوستت دارم    

اینم عکس سبزه پسر گلم 

این پیکسل نمدی رو هم واسه تو عزیزدلم درست کردم و به عنوان یادگاری از بهترین سال زندگیم همیشه نگهش خواهم داشت

خب دیگه اینم کل سفره هفت سین

 

 


 

blog

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی پوریا
7 فروردین 93 15:18
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **نوروزت مبارک**