آرتين جونآرتين جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
آشنايي مامان وباباآشنايي مامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرتين عشق مامان و باباش

یک روز برفی

1392/10/28 7:20
نویسنده : مامان مریم
249 بازدید
اشتراک گذاری


smilies4

عزیز مامان امروز صبح که از خواب بیدار شدم دیدم داره برف میاد اولش لباس پوشیدم که برم سرکار ولی وقتی رفتم توی حیاط و دیدم زمین خیلی لیزه پشیمون شدم و برگشتم توی خونه و زنگ زدم اداره مرخصی گرفتم . ترسیدم یه وقت لیز بخورم و خدای نکرده اتفاق بدی واسه گل پسرم بیوفته . الهی قربونت بشم که از همه چی توی این دنیا واسم مهمتری . خلاصه امروزم ما نرفتیم سرکار تو هم که انگار خیلی خوشحال شدی همین طور داری ورجه وورجه میکنی . فربون اون دست و پاهای کوچولوت بشم که همش داری تکونشون میدی مامانی . 

خیلی خوشحالم که خانواده شادمون داره سه نفره میشه . دارم فکر میکنم وقتی که اولین بار برف رو میبینی چقدر ذوق میکنی بعدش با بابایی اولین آدم برفیت رو درست میکنیم . نمیدونی فکر کردن به آینده ات چقدر واسم لذت بخشه عزیزدلم.

smilies3

اینم یه عکس برفی که از پشت پنجره سالن گرفتم

بعدش مامانی رفت از روی پشت بام برف آورد و با شیره انگور خوردش . تو هم که خوشت اومد و دوتا زدی تو پهلوی مامانی . اینم عکس دسر برفیمون:

اگه بدونی بابایی چقد نگران بود وقتی گفتم میخوام برم رو پشت بوم .... می گفت نمیشه حالا برف نخوری ... منم که شکمو گفتم نه !!! ولی خیلی مواظبم  ... فقط درو باز کردم و دستم و بردم بیرون از روی برفا یه کم برداشتم ... خیلی چسبید بهم عالی بود 

smilies4

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیهان کوچولو
28 دی 92 9:48
سلام عزیزم.خدا برات حفظش کنه این آرتین کوچولوی نازو. سیسمونیشم خیلی خوشگل بود انشاالله با دلی شادو تنی سالم ازشون استفاده کنه.
مامان مریم
پاسخ
سلام مامان آیهان جان . ممنون عزیزم هی میام وبلاگ آیهان سر میزنم میگم کی میشه منم عکسای آرتینم رو بذار. خدا آیهان جونو واست حفظ کنه خیلی نازه ماشالا
خبرنامه فروشگاه اینترنتی کلکسیون
1 بهمن 92 20:28
با اجازه ی نویسنده محترم وبلاگ وبلاگ خبری فروشگاه اینترنتی کلکسیون راه اندازی شد. شما می توانید با دنبال کردن وبلاگ خبری ما، از آخرین اخبار مربوط به تخفیف ها، فروش ویژه و قرعه کشی های مخصوص کوچولوها با خبر شوید و با نظرات و پیشنهادات خود ما را در امر بهبود روند کاری فروشگاه، یاری کنید. منتظر شما دوست عزیز هستیم
مامی پوریا
6 بهمن 92 18:24
انشالله پسر کوچولوت به سلامتی بدنیا بیاد نوش جونت عزیزم
مامان مریم
پاسخ
خیلی خیلی ممنون مامی پوریا جون جای شما سبز و ممنون که به ما سر زدین
سرایش و باران
13 بهمن 92 8:37
سلام عزیزم نوووووووووووووووش جونت عزیز دلم امیدوارم برف بچسبه به تنت و گوشت شه واسه نی نی
مامان مریم
پاسخ
سلام سرایش جونم ممنون عزیزم جای شما خالی مواظب باران جون باش