آرتين جونآرتين جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
آشنايي مامان وباباآشنايي مامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

آرتين عشق مامان و باباش

اولين قاشق

1393/12/13 21:21
نویسنده : مامان مریم
847 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

لابد ميگي اولين قاشق يعني چي؟؟؟؟ خب بزار برات بگم عزيزدلم . امروز با بابايي داشتيم بهت شام ميداديم كه يهو خودت قاشقتو برداشتي زدي توي برنجت و قشنگ گذاشتي دهنت و خوردي . واااي كه من و بابايي چقد ذوق كرديم .mahsae-aliاينم اولين قاشق غذايي كه خودت تنهايي خوردي . قربونت برم كه دوست داري همه كاراتو خودت انجام بدي .

ديگه ليوان و شيشه ات رو هم خودت ميگيري و مي خوري . به آب هم ميگي : باب

تا يه آهنگ شاد ميشنوي دست ميزنه و ميگي " دَ  دَ "  applause

باي باي كردنم ياد گرفتي و هركي داره ميره بيرون باهاش باي باي ميكني wave - New!

كلاغ پر و لي لي حوضك هم بلدي و تا من ميگم لي لي حوضك با انگشت اشارت ميزني كف دست خودت و غش غش ميخندي

ياد گرفتي تنهايي مي ايستي و دستت رو ميگري به ديوار يا مبل يا ... و راه ميري و به همه جا سرك ميكشي شيطون بلاي من

كار چاپ تزينات تولدت انجام شد و الان دارم برششون ميزنم . تقويم سال 94 كه با عكس خندون گل پسرم طراحي كردم هم آماده شده و ايشالا گيفت تولدت به مهموناست .

عسلم چقدر زمان زود ميگذره و خداروشكر دركنار تو و بابايي گل چقدر به من خوش ميگذره .

" خداي خوبم خودت از خوشبختي ما محافظت كن " آممممين

مثل هميشه بازم ميگم خيلي خيلي خيلي دوستت دارم آرتين mahsae-ali

پسندها (1)

نظرات (2)

محمد
16 اسفند 93 19:46
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
بیتا
23 اسفند 93 22:23
سلام خوبید. تولد جوجومون مبارک. منم تم تولد پسرم مینیونه. دنبال تقویم میگردم میشه فایلتونو برام بفرستید. ممنون tarjoman90@gmail.com
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزيزم . خداخودش جوجه هامونو حفظ كنه . فايل تقويمو براتون فرستادم