آرتين جونآرتين جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
آشنايي مامان وباباآشنايي مامان وبابا، تا این لحظه: 16 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

آرتين عشق مامان و باباش

اولين عيد نوروز

1394/1/2 10:57
نویسنده : مامان مریم
744 بازدید
اشتراک گذاری

آرتين جونم اولين عيد نوروزت مبارك

امسال موقع سال تحويل براي من شور و حال عجيبي داشت چون تو هم دركنار ما بودي و عيد برام قشنگ تر از هميشه بود . چند روز ديگه هم كه تولدت هست و من حسابي تدارك ديدم.

خيلي خيلي خيلي دوستت دارم

ببين چقد قشنگ خوابيدي  بوس بيسكوييتهاي عيدم خودم درست كردم :

آپلود عکس

روز عيد با عمو علي اينا رفتيم ميدون نقش جهان :

آپلود عکس

آپلود عکس

پسندها (2)

نظرات (3)

پریسا
9 فروردین 94 12:07
سال نو مبارک ان شا الله خدا نی نی شما رو هم حفظ کنه به ما هم سر بزنید
مامان مریم
پاسخ
سال نو شما هم مبارك انشالا ني ني شما هم بسلامتي بدنيا بياد
بابای ملیسا
9 فروردین 94 14:28
سلام . ضمن تبریک سال نو به شما و خانواده محترمتون . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سفر به کیش به همراه عکسهای فراوان به روز شد . خوشحال می شیم قدم رنجه کنید و با تشریف فرمایی به کلبه مجازی ملیسا خانم ، با ثبت یه یادگاری ، کلبه حقیرانه ما رو منور کنید . منتر حضور شما و مشاهده نظرات قشنگ شما هستیم . ( بابای ملیسا خانم )
مامان مریم
پاسخ
سلام عيد شما هم مبارك ممنون كه بهمون سر زدين . چه وبلاگ قشنگي برا مليسا جون درست كردين . انشالا هميشه در كنار گل دخترتون سلامت باشين
(نامزدت)
16 فروردین 94 16:27
دوياره تولده عيد شما مبارك اخي عزززيزم خوابه اوه چه بيسكويتاي خوشگل كه توي هفت سين قرار دارن چشمك ميزنن و در عين حال خوشمزه مياد باشه نوش جانتان باشد اخه اين چيزاي خوشمزه نذاريد دل ادم حالي به حولي ميشه راسي تزئين هفت سين عاليه مدرن و سنتي شده پست مدرن خيلي خوشمان آمد سال خوبي داشته باشيد
مامان مریم
پاسخ
سلام شيطون بلا جات خالي عزيزم .نظر لطفت هست تو بيا خونمون من برات بيسكويت ميپزم چه مادرشوور خوبيم من !!